✰little things✰
 Follow / Twitter/ Tumblr
Transparent White Star
Lost - 1.fejezet
2013. szeptember 21., szombat #bejegyeztezoey @ 2:43 Repülj te is a felhők közé
Miku újra az iskola falaiba léphet be, de most új osztálytársakkal kell találkoznia, és új tanároktól kell tanulnia, és ez számára korántsem bizonyul könnyűnek.
Mia több éves kórházban töltött napja után, hirtelen ismét az iskolában találja magát, és minden olyan egyszerűnek és könnyűnek tűnik, de a látszat néha csal.
Felhívás: Habár a fiú szereplőiket a Free! nevű anime ihlette, a történet több részletben eltér az ott megmutatott világtól. Ez a történet a Free! után játszódik, de semmi spojler rész nem lesz benne, mert a történet nem függ az animétől!

Himitsu
/Titok/

A szél erősen fújja az arcomba, az áprilisi barackfa virágszirmait. Imádom ezt az évszakot, ilyenkor kivirágzik a világ, és olyan színes lesz minden. Az egyetlen dolog amit a tavaszban nem szeretek, az a zápor, mert az olyan szomorú és lehangoló.
   Az április nem csak az igazi tavaszt jelenti, hanem az iskola kezdetét, azt a pár pillanatot amikor be kell sétálnom a gimnázium hatalmas (na jó, nem annyira hatalmas) kapuin, és meg kell ismernem több millió embert, akik között egy mini törpének fogok látszani. Olyan magasak mostanság az emberek!
   Lassan lépkedek a vonatállomás felé.
   Olyan nehéz lesz. Új osztálytársak. Új tanárok. Új élet. Új kezdés.
   Felszállok a vonatra.
   Tudom, hogy nem szabad gyengének lennem, mind magam és mind Mia, valamint a szüleink miatt. Most nem hagyhatom őket cserben. Bármilyen nehéz is lesz ez az egész, nem futamodhatok meg. Most már nem.
   Leülök a vágány leghátsó helyére.
   - Nehéz lesz ez a pár év... - suttogom magamnak, miközben előveszem a táskámból az mp3 lejátszómat, és hallgatom amit a Sakura kiss első akkordjai megszólalnak, miközben a fejemet a zene ütemére rázom és a lábammal is dobolok. Amikor ezt a dalt hallgatom mindig új szöveg formázódik meg bennem. Mindig valami új és most, hogy újra hallom, az ihlet megint megszáll.
   A szellő kísér utamon, / melyen te már jártál. / Fájdalom a szellőkben, / ilyen útra vágytál?
   Nem tudom, hogy mi bajod, / nem értem a lelked. / Suttogd meg a szellőnek / s rántsuk le a leplet.
   Kinézek az ablakon. A táj szinte fénysebességgel száguld mellettem, és valamiért úgy érzem, hogy nem én mozgok. Mintha az egész virág forogna körülöttem. Lehet, hogy azért, mert körülöttem most minden a feje tetejére állt. Lehet.
   A vonat megáll, itt az ideje, hogy leszálljak.
   Felállok, oda sem figyelve arra, hogy többen mutogatnak és mondogatnak különböző dolgozat nekem, de a még mindig fülembe dübörgő zene miatt nem hallom őket. De nem is akarom.
   Apró mosolyt villantok feléjük, mert pontosan tudom, hogy ha valakire nagyon dühös vagy valamiért, akkor már csak azzal tud még jobban felhúzni, ha elkezd mosolyogni.
   Mikor készülök leszállni, valaki megfogja a kezemet.
   Hátranézek rá. - Kislány... - krákogja rekedt hangon az idős hölgy, akinek a szeme alatt egy anyajegy díszeleg. - Vigyázz magadra! - tanácsolja, majd elengedi a kezemet, hagyva, hogy még az utolsó pillanatban kibújjak az ajtón. Visszanézek a nőre. Ő is engem néz.
   A vonat hirtelen elindul megszakítva a pillanatot. Aprón megrázom a fejem. Ugyan mire kéne vigyáznom? Ez egy gimnázium, nem egy fegyház. Egy nap alatt nem eshet bajom. Végül is... nem. Egy hely. Egyetlen egy hely. Képes vagyok rá. Menni fog...


A szemem folyamatosan a diáksereg tanulói között vándorol ide-oda. Még mindig nem látom őt, és ez egyre jobban elbizonytalanít. Mondta, hogy majd utánam jön, a következő vonat-járattal, de hát ki gondolta volna, hogy az ilyen sokáig fog tartani.
   - Onee-chan! - kiabálom el magamat, de a nővérem hangja nem csendül fel a már megszokott szidás kíséretében. Kezdek ideges lenni.
   Elindulok az iskola kapuja felé, hátha ott megtalálom a nővérem. Sehol egy kék hajú lány.
   - Hol vagy, Onee-chan? - suttogom, miközben reménytelenül forgolódok, próbálva állni a diáksereg lökéseit. Hihetetlen mennyien járnak ebbe az iskolába ahhoz képest, hogy milyen kicsi.
   - Aú! - jajdul fel valaki mögöttem. - Kimi! - Valaki megbök. Hátrafordulok.
   - Hai? - kérdezem megfordulva.
   - Te! - ismétli kicsit sem udvariasan. - Nekem jöttél! - bök még egyszer belém.
   - Gomenasai - kérek bocsánatot, miközben kissé meghajolok. Valaki hátulról meglök, mire én fejjel beleütközöm abba a lányba, akibe pár másodperccel előbb én ütköztem bele. - Gomenasai - kérek még egyszer bocsánatot, miközben próbálok felállni a földről, ahová a lökdösődő diáksereg sodort.
   A lány szó nélkül elmegy, és a a tömeggel együtt próbálja megközelíteni az iskolát. Utána nézek. Lehet, hogy nekem sem a nővéremre kéne tétlenül várnom.
   Valaki kinyújtja felém a kezét. - Jól vagy? - kérdezi minden bizonnyal a kéz tulajdonosa. Bólintok egyet, miközben elfogadom a segítő kezet, és hálásan mosolygok rá a megmentőmre. - A nevem Makoto Tachibana - mosolyog vissza. - Remélem nem esett semmi bajod. - Elpirulok. - Elsős vagy? - kérdezi.
   Megrázom a fejem. - Nem. Harmadéves vagyok. Csak úgy, mint a nővérem... - motyogom -, aki ott jön - mutatok a kék hajkorona felé, amely egyre közelebb ér az iskola kapujához.
   - Nagyon hasonlítotok - nevet Makoto Tachibana, amikor Miku lihegve áll meg pár méterre tőlünk.
   - Pedig nem... - motyogom magamnak, miközben próbálok integetni Miku-nak. - Onee-chan! - kiabálok oda neki. A nővérem feje rögtön felemelkedik, a tekintete pedig találkozik az enyémmel.
   - Mia... - kezdi, de valaki őt is fellöki, így megszakítva a szokásos pillanatunkat.
   - Onee-chan! - kiáltok fel riadtan, miközben próbálok áttörni a tömegen, nyomomban Makoto-val, hogy felsegítsem a nővéremet. - Jól vagy, Onee-chan? - kérdezem miközben felé hajolok.
   - Persze - mondja teljesen természetesen, majd pár másodperc alatt újra talpra szökken. - Ki van veled? - kérdezi lehalkított hanggal, miközben közelebb hajol hozzám.
   - Ó! Onee-chan, ő itt Makoto Tachibana - mutatom be Makoto-t a nővéremnek. - Makoto, ő itt a nővérem Miku Hideki.
   Makoto és Miku egyszerre bólintanak. Egymásra mosolyognak.
   - Akkor téged pedig Mia Hideki-nek hívnak - fordul újra felém Makotot.
   - Honnan találtad ki? - kérdezem félredöntött fejjel.
   - Szerintem az egész iskola kitalálta - mutat körbe, arra utalva, hogy szépen kiabálgattunk itt.
   - Jössz már Makoto? - kérdezi egy fekete hajú fiú, miközben belép a körünkbe.
   - Persze, Haru - mosolyog rá a kifejezéstelen arcú fiúra, majd újra visszanéz ránk. - Remélem, hogy még találkozunk - köszön el, majd int egyet a kezével.
   - Sayounara! - köszönök utánuk, majd mosolyogva fordulok a nővérem felé. - Menjünk be! - karolok belé, majd magam után húzva őt, futni kezdek az épület felé. Miközben futunk és nézem a rosszalló, valamint kissé dühös arcokat, az az érzések támad, hogy ez a nap varázslatos lesz. Mint egy álom. Yume.


A suli belülről teljesen más, mint kívülről. Sokkal nagyobb, sokkal előkelőbb, és sokkal több clubhirdetés van kint, mint azt képzeltem.
   - U-u-u-úúúú! - mutogat egy kék plakátra Mia. - Nézd! Úszóclub! - ujjong. Fagyosan nézek rá, mire sűrű bocsánatkérések kíséretében, lesüti a szemét. Megrázom a fejemet. Nem hiszem el, hogy megint ezt csinálja.
   - Szerintem nézzük meg, hogy melyik osztályba kerültünk, utána pedig menjünk - javasolom témát váltva, és rögtön el is indulok a faliújságra kiakasztott papírok felé. - Ééééééén vagyok a 3/B-ban - olvasom fel.
   - Én pedig - keresgél a nevek között Mia. - A 3/C-be kerültem - biggyeszti le a száját. - Kár, hogy nem egy osztályba kerültünk.
   - Igen - motyogom, majd megölelem, és gyorsan elindulok az osztályom felé. Vigyázz 3/B, mert jövök. Jövök és mindenki árnyékában elbújok.
   Belépve a terembe több, mint tíz velem egykorú, illetve idősebb diák néz rám, ezért rögtön leülök az utolsó hátsó sorban lévő szabad helyre (sajnos a fal mellett van, de legalább a hátsó sorban). A mellettem lévő helyen nem ül senki, csak a táskája van ott. Előttem pedig egy lány ül, aki az előtte ülő fiúval romantikázik. Nem tudom, hogy ezt miért kell nyilvánosan. Lehet, hogy ezt azért mondom, mert féltékeny vagyok, de lehet, hogy azért, mert az ő helyében is szégyellem magamat. Inkább az utóbbi.
   Előveszem pár könyvemet, majd egy íróeszközt, utána pedig hátradőlök és körbenézek az osztályban. Egyetlen ismerős arcot sem veszek észre, de a szemem megakad egy vörös hajú fiún, akit minimum másik öt fiú vesz körbe.
   Bármennyire is próbálom nem tudom levenni róla a szemem, ezért egy pár pillanatig semmit nem érzékelek ami a környékemen történik.
   - Hideki... - szól nekem valaki. Még mindig a vörös hajú fiút nézem, akivel a következő pillanatban találkozik a tekintetünk. Gyorsan a padra szegezem a szemem, és nagyon mélyen elpirulok. - Hideki, nem akarna az órára figyelni? - kérdezi valaki elölről, mire felnézek és csak most tűnik fel, hogy nem csak a vörös hajú, hanem az egész osztály engem néz.
   - Elnézést - motyogom, majd próbálok nem olyan fejet vágni, mint aki teljesen kivan, de valahogy mégis egy "teljesen kivagyok, mi történik itt?" arcot sikerül vágnom.
   Óvakodva a vörös hajúra nézek. Az előbb még körülötte legyeskedő diákok már visszamentek a helyükre, ezért most már tiszta út vezet a tekintetéig. De nem engem néz. Látom, hogy nem engem néz.


A 3/C terme meg van telve diákokkal és zajjal. Nem értem, hogy hogyan képesek ennyit beszélni, annak ellenére, hogy már elkezdődött az óra.
   Az egyetlen megnyugvást az nyújtja, hogy Makoto-val járok egy osztályba. Amióta beléptem ide már hatszor nézett rám. Azt meg kell említeni, hogy én csak ötször néztem néztem rá, de egyszer a szemem legkisebb sarkából láttam, hogy rám nézett.
   Elég sok itt az ismeretlen arc, de azért van pár olyan akiket már láttam. Például idejár az a lány is, akibe belementem, meg még pár ember akiket akkor figyeltem meg jobban, amikor még Miku-t kerestem.
   - Gomenesai - kér bocsánatot egy fiú, aki most fut be az ajtón. - Kicsit tovább tartott a séta - vonja meg a vállát, majd leül a mellettem lévő helyre, a harmadik sor, jobbszélső oszlopába.
   - Kedves Hazuki... kérem legközelebb azért hamarabb fáradjon be az órámra - néz a tanár a jobb oldalamon lévő fiúra.
   - Rendben - bólint, miközben a táskájából előpakolja a könyveit. A tanár biccent. A fiú szélesen rámosolyog, majd felém fordul és integet. Elpirulok és nem tudom, hogy hogyan kéne reagálnom. - Szia, Makoto! - suttogja gesztikulálva, mire rájövök, hogy nem nekem integet, hanem Makoto-nak. Balra fordulok. Makoto ott ül a negyedik sor ablak felőli oldalán.
   - Áhh! - fordul Hazuki felé. - Szia, Nagisa! - integet vissza.
   - Délután club? - tátogja a jobb oldali padtársam, miközben ide-oda kapkodom a fejemet azért, hogy ne maradjak le semmiről.
   - Igen, délután - mosoly rá Makoto, majd észreveszi, hogy azt hallgatom miről beszélnek. Hallgatózni nem valami szép dolog, de effektíve nem hallgatóztam, mivel ha akarta bárki hallhatta ezt a beszélgetést. - Szia, Mia - mosolyog rám. - Ha lenne kedved, akkor nyugodtan te is csatlakozhatsz a clubhoz.
   - Milyen club? - kapkodom a fejem közöttük értetlenül.
   Makoto és Hazuki elmosolyodik. - Az úszó club tagjai vagyunk - válaszol Makoto.
   Elhúzom a számat, majd visszanézek a tanárra, hogy elkerüljem a választ. Nem akarok válaszolni. Mindenki jobban jár, ha nem válaszolok.


Az iskola folyosóin bolyongok. A tanításnak már pár órája vége, de valamiért úgy éreztem, hogy még nincs kedvem hazamenni, ezért szóltam Miá-nak, hogy ő is maradjon, ha szeretne. Ő is itt van valahol az iskola területén, de a clubok faliújságánál kettéváltunk. Azt hiszem talál egy clubot, ami tetszik neki.
   Az első nap egyáltalán nem úgy sült el, mint ahogyan az elképzeltem. Nagyon nem úgy. De legalább a bajt (eddig) elkerültem.
   Valaki belém jön hátulról. -  Bocs - kér bocsánatot egy sötétkék hajú szemüveges srác, majd továbbfut.
   - Semmi... baj - szólok utána, de már nem hallja. Elkezdem követni őt. Felkelti a kíváncsiságomat az, hogy hova megy ilyen sürgősen.
   Kivezet az udvarra, majd eltűnik. Kicsit messzebb meglátok egy kiépített területet, ezért elindulok arra, de mielőtt megláthatnám, hogy mi az, valaki mögém lép. Hátrafordulok.
   Egy vörös szem néz rám, a már látott vörös hajjal.
   - Szia - köszön egy mosoly kíséretében, ami engedi kivillantani a fogait. - Rin Matsuoka - nyújtja ki a kezét, mire ijedtemben hátraugrok. - Nem kell félni - mondja, miközben közelebb lép hozzám. Még egyet hátrálok. - Nem foglak bántani - bizonygatja Matsuoka, majd még egy lépést tesz felém. - Egy osztályba járunk, ugye? - kérdezi, miközben még közelebb lép hozzám. Csak pár centiméter választ el minket egymástól. Két lépést teszek hátra.
   - Hai - bólintok, majd lenézek a lábára, amely megint felém közelít.
   - Igen. Te voltál az, akire rászólt a tanár - mondja. Még közelebb lép hozzám. - Szép a hajad - mosolyog. Az egyik hajtincsemet a két ujja közé fogja. Még egyet hátralépek. - Mit keresel? Lehet, hogy tudok segíteni. - Közelebb jön hozzám, így már megint csak pár centi válasz el minket.
   - A... a húgomat keresem - suttogom. Szóhoz sem jutok. Olyan... olyan közel van hozzám.
   - És ki a húgod? - kérdezi még mindig mosolyogva.
   - Mia... - még egyet hátralépek. - Mia Hide... - Csobbanás. - Áááááá! - sikítok fel.
   - Miku! - ijed meg valaki. - Úr Isten! Segítsetek kihozni! - kiáltozik, miközben én egyre mélyebbre süllyedek a vízben. - Nem tud úszni! - Ez az utolsó amit hallok...

Tyűha, gyerekek. :) Ezt megírni. Áhh. :)
+Info: ha rákatintasz a repülj te is a felhők közé gombra, akkor kommentelhetsz. :)
Majd jövök. ^^
~Ciao!


« Régen

Design: Crystal

Blog